Team NPRO 2 preger OBIK

Team NPRO 2, en viktig del av OBIK

Gode resultater, og god stemning i Team NPRO-teltet på OBIK i går igjen. De «freshe» draktene synes unektelig godt i terrenget, og det er aldri vanskelig å se at det kommer en løper fra Team NPRO!
Tror vi var 6 mann på start i går, og mange andre tok turen innom teltet for å få smøretips. Utrolig hyggelig!

Utfordrene føre
Med nysnø og rundt null grader var det ikke gitt at alle hadde gode ski. Vi hadde litt småproblemer med å få feste, og det endte med at jeg gikk i bilen og hentet VR60. Dette skulle vise seg å være perfekt, i allefall for meg.
Hadde tilnærmet spikerfeste, og en vannvittig god glid! På tross av gode ski ble det en kraftanstrengelse av de sjeldne i de tøffe løypene i riksanlegget. Tror mange slet i går.

3 Runder
Denne kvelden var det 3 runder som gjaldt, og i følge Garminen min gikk vi 9.4 km.
Følte at jeg gikk en god førsterunde, før det var full stopp inn i langbakken ut på andre runde. Ble stokk stiv, og fikk så vidt kreket meg over toppen.
Det gikk litt bedre på sisterunden igjen, og fikk tatt ut alt på slutten. Sier meg godt fornøyd med gjennomføringen. Dette var en solid hardøkt!

Feil resultatliste
På lista som kom i går kveld sto jeg som vinner, men det riktige er nok 3. plass.
Både Ola Bustad (O2 Snapper) og Even Chiodera (Ulle) gikk nok fortere enn meg.
Førstnevnte står da også som vinner på ny resultatliste.

Vestergyllen neste
På søndag er det klart for Vestergyllen, det er bare å begynne å glede seg til 40 tekniske kilometer i Vestmarka!

Her er link til økta:

OBIK 2 supercolumna på Garmin Connect – Detaljer.

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

