OBIK NR 3 er historie

Bedre og bedre flyt
I går var det klart for OBIK nr. 3, og det var svært gode forhold som møtte oss i riksanlegget. Faste fine spor, -6 og frisk luft! På tross av den kalde værtypen, endte jeg opp med å smøre med Rode violett.
Det skulle vise seg å være et godt valg, i det jeg hadde busefeste og OK glid. Denne gangen hadde jeg stor tro på at jeg skulle klare å åpne kontrollert. Jammen greide jeg det også. Synes jeg gikk et jevnt renn, uten den helt store farten. Kanskje var det sånn at den rolige åpningen fulgte meg gjennom hele løpet? Kom liksom ikke skikkelig i gang…

5. plass
Sier meg godt fornøyd med løpet og 5.plass i den gjeveste klassen, 40-årsklassen. Var litt nærmere Teten nå enn sist, og det ser ut til å gå rett vei. Dette var det beste løpet jeg har gjort så langt i år.
Tidligere år har jeg hatt en lei tendens til å være i kanonform i første OBIK-renn, for så å dale litt i form utover sesongen. Nå er det altså motsatt….

God stemning hos Team NPRO
Som vavnlig var det knallbra stemning i Team NPRO-teltet. Team NPRO inviterte også til foredrag med Tor Gotaas etter rennet, noe som etter sigende var legendarisk bra.

Hviledag
I dag er det klart for årets første hviledag, før det bærer til fjells i helgen for å sanke timer.
Nå skal godformen finnes til HK-Skimaraton!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

