Januar avsluttet med påmelding til sykkelritt

Januar 2012 mot slutten
Det går ubønnhørlig mot februar, og i dag var siste frist for rimelig påmelding til Enebakk Rundt 1. mai.
Har derfor meldt min ankomst til nevnte ritt, i tillegg har jeg meldt meg på Randsfjorden Rundt og Trondheim – Oslo.
Det er med andre ord mye som tyder på at landeveissykling blir hovedaktivitet til våren!
Hadde egentlig lyst til å løpe Nordmarka Skogsmaraton også, men det utgår med høye kneløft.
Nok sykkelsnakk.

Mye bra trening i januar
Har gjennomført en svært bra treningsmåned, i hvertfall til meg å være.
Endte på 52 timer, og 624km, hvorav noe sånt som 618km var på ski!
Pleier normalt å trene ca. 40 timer i januar, så formen er litt utsatt.

«Tuner» til HK-Skimaraton
Nå handler det om å slippe opp litt, for å komme i skapelig slag til neste helg.
Håper å gå fort i «Marsjen», og tror det løsner nå…

Klar for led 1 i vasa
I dag var endelig seedingstabellen til Vasaloppet oppdatert, og det viste seg at resultatet mitt fra Vestergyllen holdt til Led 1 med skarve 2 sekunder! Snakk om å være i flytsonen!
Men nå gleder jeg meg som en unge til «Marsjen», og 56 tøffe kilometer gjennom vakre Nordmarka.
Se opp for startnummer 61!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

