To OK økter

Dagens trening er unnagjort, og idag er jeg fornøyd med gjennomføringen. Startet dagen med en kort økt før jobb, 20 min jogg på mølle og 20 min styrke på Brå-sterklignende apparat. Nå ikveld har jeg vært i lysløpya i Vardåsen og staket på skøyteski, totalt 1.10. Denne løypa er ikke akkuart noen typosk stakeløype, så det ble tungt. Tenker at det som ikke dreper meg, gjør meg sterk! Formen føles helt grei og nå ser jeg frem til fristilsrenn i OBIK i morgen. Det er tid for å tusle ut i smøreboden å blodpreppe skøyteskia, og bytte trinser på stavene Tommy skal gå med i morgen.

OBIK ruler!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

