Waschera? Dårlig i skøyting?

I kveld var det klart for fristil i OBIK. Det bruker å være hånd i hanske for meg, og på tross av at jeg følte meg sliten, gledet jeg meg stort til å gå. Det var ganske mildt i Kollen i dag og litt sug i snøen, syntes skiene gled brukbart likevel. Åpnet kontrollert og gikk OK på ski. Følelesen var helt grei hele veien, selv om det ikke var noe toppløp gikk det jevnt. Det var i alle fall det jeg trodde…  Stor var derfor overraskelsen da jeg så tiden og plasseringen min! Jeg ble regelrett utklasset, kledd av og banka ned i støvlene av gud og hvermann! Ja ja, sånn kan det gå. Vet faktisk ikke hva som skjedde, kan det ha vært at dårlig glid var en medvirkende årsak? Jeg har ikke svaret og det gjør jo ikke saken noe bedre! Det er bare en ting å gjøre, og det er å legge hele skøyterennet bak meg og trene videre mot Vasan. Trøster meg med at det ikke er skøyting der…

I morgen kjører jeg ufortrødent videre med to økter….

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Waschera? Dårlig i skøyting?

  1. Anonym sier:

    Det kunne vært verre da! En bitteliten nedtur må alle tåle…

Legg igjen en kommentar

