En vinterferie(treningsleir) er over

image

Renåfjellet viste seg nok en gang fra sin beste side i dag

Formen er ikke helt etter planen

Håpet var at formen skulle komme smygende i løpet av de få vinterferiedagene i Rendalen. Har fått trent helt etter planen, uten at det har gitt de ønskede resultater foreløpig. Det er imidlertid en hel uke igjen til det smeller i Berga By, og svært mye kan skje på den tiden.

Jeg registrerer at det er en god del skiløpere, inkludert meg selv, som har valgt å følge Thomas Alsgårds eksempel med skippertakstrening frem mot Vasa. Heldigvis satte en litt kranglevoren akilles en stopper for mitt Alsgård-light prosjekt. Jeg tror nemlig ikke hverken jeg eller andre mosjonister tåler dette like godt som den store mester… Det er også på det rene at for mitt vedkommende handler Vasaloppet om ski og konkurranseglede og en flott opplevelse sammen med 16000 mer eller mindre likesinnede. For meg blir det viktig å ikke glemme hvor vannvittig moro det er å delta i dette fantastiske skirennet. Skader/kroppslige skavanker har satt meg på sidelinjen siden 2007, og nå er jeg bare superglad for å få muligheten til å starte. Så får det heller være at det virker som om formenhar forsvunnet som dugg for solen.

Min treningsuke:

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

