Ikke helt etter planen

Vasa-ukas opplegg i vasken
Planen var å trene jevnt denne uka også, det vil si ikke helt jevnt, men ihvertfall trene. Det skulle imidlertid vise seg at jobb og familiære prosjekter tok fullsetndig kontroll over uka. Sent i går kveld fikk jeg ukas første lille treningsøkt, 4×4 klassisk i lysløypa på Solli. Som vanlig når jeg har gått noen dager uten trening, gikk det tungt til å begynne med, men etter et par drag i lav sone 4 gikk det «sånnogenlunde». Følelsen er OK i skrivende stund og nå bærer det  straks avgårde. Blir full hvile i dag, før det blir en ørliten skitur i morgen med noen lette drag for å vekke kroppen. Nå er det ikke mer å få gjort med formen, annet enn å krysse fingrende for at jeg strutter av overskudd søndag morgen. Jeg gleder meg storveis:) Forhåndsomtale kommer i morgen….

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

