Kort rapport fra Hafjell

image

Vinteren holder stand så det holder, og Hafjell viser seg fra sin beste side.

image

Også i bakken er det supre forhold, og store og små koser seg:-)

image
Dette var synet som ventet meg da jeg skled rundt i løypenettet i dag morges.

Det utøves definitivt ikke toppidrett om dagen, men jeg trener mine timer uansett. I går startet jeg dagen med en 6 km løpetur, hvor siste 3 gikk i brukbart tempo. Andre økt ble 9 km på ski med pulk, før dagen ble avsluttet med 24 km på sykkel, hvor siste 45 min gikk i sone 3 fra Øyer og opp til Hytta.

I dag startet jeg med 38 km på ski på 2.40, før det ble nok en tur med pulk på 9 km.
Sånn går nå dagan…..

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

