SRM er i gang:)

Det sikreste vårtegnet

I kveld var det endelig klart for sesongstart på Sognsvann, og det var duket for comeback i løping for meg. Helt suverent å være tilbake på Sognsvann etter en sesongs fravær! Foreløpig uvisst hvor mange som var på strek i kveld, men det var mange!

Så til kveldens løp. La det være helt klart, det gikk alt annet enn fort! Tok meg rundt vannet en gang på den beskjedne tiden 12.44. Til mitt forsvar skal det sies at løypa var noe lenger enn vanlig, grunnet anleggsarbeider. Det må dog tillegges at løypa, i følge min Garmin, nå var 3.40 km. I følge arrangøren skulle løypa være 300 meter lenger enn normalt, det setmmer altså ikke.

Team NPRO stilte med rikelig med løpere, og flere skal det bli.
Jeg gleder meg til hver eneste onsdag:)

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

