Men hvorfor er det så tungt å sykle?

Har vært på mine første fellestreninger i Asker CK for sesongen, og det har gått alt annet enn lett! Det er greit at det er litt tilvenningstid fra ski til sykkel, men jeg synes det får være måte på!

På lørdag var det tempodrag i Lierdalen som gjaldt og det skal jeg hilse og si satt godt i de syltynne fyrstikkbeina! Prøvde meg på et par bakkedrag som avlsutning på økta, uten at det ble noe bedre av det…
Søndag var det duket for rolig langtur i Tofterunden, og selv med svært lav puls stort sett hele veien, var jeg totalt utslitt da jeg kom hjem! Når snittpulsen er 65% av maks burde man kunne håpe på litt lettere bein…

Denne uka blir det jobbsykling tre dager, før jeg på ny prøver meg på fellestreninger til helgen. Er det lov å håpe på litt bedre bein da?
Kanskje det er specialized`n  som er for tung?

Jeg gyver uansett på en ny treningsuke:)

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

