Alltid moro på Sognsvann en onsdagskveld

I går var det klart for min andre opptreden for sesongen i SRM, noe som skulle bli en nokså tung affære på blytunge bein. Hadde i grunnen gledet meg storveis til å ta meg to ganger rundt det forgjettede vann, og gøy var det også! Det er allikevel på det rene at farten er vel lav, selv med tunge bein fulle av mengdesykling. Tror aldri jeg har løpt så sakte på Sognsvann tidligere! Det hører med til historien at jeg nok ikke var helt i den nederste kjelleren heller, men det er ikke veldig mye mer jeg har å ta frem på det nåværende tidspunkt…  All mengdetreningen på sykkel får ta sin del av skylda, og det faktum at forrige løpsøkt var, ja nettopp SRM for to uker siden, gjør jo ikke løpebeina noe bedre. Må nok krype til korset å innse at skal det gå fort rundt vannet, må det nok også øves litt på løping. Tenker det blir litt bedre om et par uker….

En ting er sikkert, onsdager er det sognsvann rundt medsols som gjelder!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

