Alt (bortsett fra beina) klart for Enebakk Rundt

Comeback 2.0
I morgen braker det endelig løs med landeveissesongen 2012, en sesong som  blir den første siden 2010. Jeg fant plutselig ut at det er nesten to år siden forrige gang jeg stod på startstrek i et landeveisritt, og drøye halvannet år siden sykkelritt i det hele tatt ( Birken 2010). Hele fjorårssesongen forsvant jo grunnet diverse skader.

Det er en svær spent skiløper som ser frem til i morgen med skrekkblandet fryd. Klubben min Asker CK har en plan om å sykle på to timer, noe som i utgangspunktet ikke skremmer noen, kanskje med unntak av meg…. Det som imidlertid synes sikkert, er at jeg blir å finne på Skullerud lettere nervøs i morgen tidlig. Dette skal bli gøy uansett!

Formen i bedring
Etter en del timer på sykkel de siste uker, med påfølgende tunge bein, kan det virke som om den litt skrantende kroppen begynner å venne seg til sykling. Det er i alle fall det håpet jeg klamrer meg til… Hvorvidt jeg henger med ACK og kjører Enebakk Rundt på to timer er en annen sak.  Jeg er som alltid; optimist!

Enebakk Rundt de harde fakta finner du her.

Løypekart:

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

