Enebakk Rundt 2012

Enebakk Rundt 2012, en solskinnhistorie (ihvertfall værmessig)

1. Mai er selve vårsleppet for landeveissykling i Østlandsområdet, med det tradisjonsrike Enebakk Rundt. Denne gangen var værgudene på arrangørens side og det ble et fin-fint ritt. Vi hadde en plan om å sykle på 2 timer, og kom inn på 2.04, noe som må sies å være godkjent. Personlig var jeg usikker på formen før start, og det skulle da også vise seg vanskelig å bidra i rulla hele veien. Bidro i rulla de første tre milene, men måtte deretter ta tre mil i sekken før jeg igjen var litt med i rulla mot slutten igjen. Sier meg likevel godt fornøyd med gjennomkjøringen, og formen var nok litt bedre enn fryktet så tidlig i sesongen! Det vil si, formen er bra, det er bare det at beina ikke helt har forstått at det nå skal sykles, og ikke gå på ski… Føler meg helt fin, og pulsmessig er det lav sone 3, men beina synes det går fort nok!

Flott ritt

All honnør til arrangøren IK Hero for flott gjennomført ritt. Jeg hadde ingen ting å utsette på arrangementet, og gleder meg til neste år:)

Avsluttet dagen med  rulleski

1. mai er jo, som alle vet, dagen da ny skisesong starter. Feiret derfor dagen med en bitteliten tur på rulleski i går kveld. Turen var på hele 7 kilometer, og jeg følte meg bra!

I dag er klart for nok en runde med SRM, jeg løper tre runder og det er jeg redd kan bli litt tungt….

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

