Dagens trening

Moralsk svikt

Dagens hovedøkt skulle være langtur med Trondheim – Oslo-gruppa i Asker CK. På planen sto det Tofterunden, med start 8.00. Det skulle sykles 3-4timer med rullekjøring siste timen. Nå skulle det vise seg at været i 8-draget ikke akkurat innbø til 4 timers landeveissykling! 1 grad og tildels kraftig snøvær gjorde sitt til at moralen i gruppa var heller svak. Det var likevel 9 stykker som møtte opp, mer eller mindre klare for en karakterbyggende tur. Etter noen minutters sykling mistet vi to med «tekniske» problemer, og etter en halvtimes sykling var det en hard kjerne på 6 ryttere igjen! Det ble etterhvert besluttet å sykle en svært amputert runde, og jeg var hjemme igjen etter snaue to og en halv times svært rolig sykling. Med andre ord; en elendig gjennomført økt!

Økt 2 hakket hvassere gjennomført

Har akkurat kommet inn fra dagens andre økt, løping med 4×4 min i sone 4. Dette var en økt som gikk helt etter planen, og faktisk følte jeg meg veldig bra på alle fire dragene. Nå skal det sies at det selvsagt har sammenheng med at førsteøkta nærmest var for restitusjon å regne. Beina var uthvilte og fine, og da er det bare moro å ta i litt på intervall.

Løp med nye sko, Mizuno Wave Rider 15, selvsagt fra G-Sport Asker. Dette er sko som jeg har hatt mange ganger tidligere, men de forrige var Wave Rider 10( Altså er det noen år siden forrige par). Jeg har visst savnet dem, for makan til gode sko for føttene mine tror jeg ikke finnes:)

Alt i alt er jeg, tross utfeiginga på sykkeldelen, godt fornøyd med dagen! Nå er det klart for sitronmarinert kylling:)

Her er dokumentasjonen på dagens snøsykling:

 

http://connect.garmin.com:80/activity/embed/175049717

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

