SRM 11 år i dag:)

image

Jubileumsløp på Sognsvann
I dag var det på dagen 11 år siden det første SRM gikk av stabelen. Den gang var det tre fullførende, mens det i dag var 300! Som bildet viser var det bra med mennesker allerede en halvtime før start. Det er alltid gøy på Sognsvann på onsdagskvelder, men ekstra moro med jubileum! Jeg registrerte svært mange blide mennesker i hvertfall.

God følelse – dårlig tid
I dag hadde jeg bestemt meg for å løpe en runde, og jeg følte meg fin før start. Jeg løp også en runde i årets første løp, og sluttiden ble dengang 12.44. Troen var  sterk på at det skulle gå raskere enn det. Synes det gikk OK underveis også og følte at flyten var bra og at det begynte å ligne på et løpssteg. overraskelsen var derfor stor da jeg kom i mål og tiden viste 12.48! Æsj! Får ta med meg det positive, og det er at følelsen og steget var bra. Velger å skylde på lite fartstrening og kommer sterkere tilbake senere i sommer:) Det viktigste er jo å ha det moro, og moro var det!

Oslo – Hafjell på sykkel neste
På fredag skal jeg sykle til Hafjell sammen med fire kamerater. Det er en tur jeg gleder meg stort til. Værmeldingen har vært lettere negativ hele uka, men nå ser det ut til at YR har endret litt på planene. Ser ut til å bli stort sett opphold og ttil og med gløtt av sol:) Mer om denne turen kommer både i morgen og etter ankomst Hafjell.

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i SRM og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

