Liten opptur i Lierdalen

Som bebudet var jeg atter på plass i rulla under dagens ACK-trening. Usikker på egen form tok jeg det så pent som ovehodet mulig og etterhvert følte jeg meg faktisk ganske brukbar. Nå skal det sies at hverken distanse eller tempo var noe å skrive hjem om, men formen var bedre enn på lenge. Dette var første økt på sykkel på over en uke og pausen har nok gjort meg godt. I uka som gikk hadde jeg  to løpeøkter og en økt på rulleski. Tre økter på tilsammen 2 timer og 20 minutter. Jeg har mao ikke sprengt meg i det siste…

Nå kommer jeg nok til å kjøre en noe uortodoks oppladning til det som  forhåpentligvis blir Trondheim – Oslo. Prøver å kjøre relativt hardt denne uka og trår til med en ganske hard langtur i Lilehammerområdet på lørdag. Planen er å legge inn 5x Brøttumsbakkene i langturen på 5 timer. Dersom det fungerer OK, erklærer jeg meg klar for T-O.

I morgen er det imidlertid klart for landeveistrening med Team NPRO hvor vi antageligvis kjører noen turer til Tryvann.
Med en gryende form gleder jeg meg til det:-)

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

