Postens Dag på Maihaugen, og litt trening mot Trondheim – Oslo…

Flere bilder fra Postens dag kommer senere i dag.

Postens Dag 2012, en super dag med familien

I går var det klart for årets utgave av Postens dag, med konsert med Lars Lillo Stenberg og Øystein Dolmen som det ubestridte høydepunkt, men også veterankjøretøyopptog var et flott innslag. Værgudene sto den kjekke bi og det var så godt som oppholdsvær hele dagen for første gang på lenge. Det var til og med en god del sol:)  Både Posten og musikere leverte varene, dette var en helt suveren dag på Maihaugen!

Så over til det viktigste:
Som tidligere nevnt, deadline for å finne noe som lignet på form i forhold til Trondheim – Oslo var på lørdag, og jammen fant jeg da også formen i tolvte time! Planen var å sykle en langtur med innlagt intervall i form av 5x Brøttumsbakkene. Følte meg helt OK hele dagen og Brøttumsbakkene gikk bra, ikke som en lek, men bra! Det hører med til historien at turen fra Brøttum til Lillehammer etter dragene gikk heller tungt, men så skal jeg da heller ikke kjøre noen magadrag i T- O! Status er at jeg ikke er i toppform, men jeg velger å prøve meg fra Trondheim.

3 mulige utfall
Håper å få lov til å starte i sekken, for å forsøke å lure meg i gang uten noen som helst form for høy puls. Sånn jeg ser det er det da tre mulige utfall.

1) Jeg føler meg bra og går frem i rulla og bidrar.

2) Jeg føler meg elendig og går frem i rulla og bidrar til jeg må bryte.

3) Jeg føler meg sånn passe og prøver å bidra litt forsiktig i håp om at det skal løsne.

Skulle det gå så galt at jeg må gi meg får jeg heller bidra fra følgebil med langing etc. Uansett skal jeg klare å ha det gøy og være til nytte for laget på en eller annen måte!
Jeg gleder meg til start!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

