Syt! Syt! Syt!

Dagens bilde. For anledningen med feilkneppet skjorte. (Pia da..)

Dagen i dag har jeg stort sett brukt til å synes synd på meg selv, ettersom jeg har hatt tildels leie smerter i hele dag. Haugevis av sterke smertestillende har ikke klart å holde pinen i sjakk. Nå føler jeg meg litt bedre og håper på en god natts søvn. Det er jo av avgjørende betydning at jeg er opplagt til de tre gullene vi skal ta i London i morgen.

Jeg forsøker å finne frem i sykkelrullejungelen. Tenker at jeg må ha en skikkelig rulle nå som alternativ trening er gjeldende. Noen som vet hva som er den beste rulla på markedet?

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

