Såpass frisk at kveldene bli lange, Vuelta Manager?

Formen er etterhvert så oppadgående at det allerede begynner å bli kjedelig! Det er alt annet enn lett å sitte henslengt på en sofa når en er vant til å ha et relativt høyt aktivitetsnivå. Føler meg så bra, at det ikke er helt umulig at det blir en tjuvstart på det å bevege på muskulaturen allerede i helgen. En helg som forøvrig tilbringes på Hafjell i håp om at fjelluften gjør meg godt:)

Det er også å anse som spennende at det førstkommende lørdag braker løs med Vuelta a Espana 2012. Alltid fint med sport på TV, all den tid jeg ikke kan bedrive for mye sport selv. Jeg registrerer at Favorittene er Contador og Froome, og at nevnte herrer prøver å legge favorittstempelet på hverandre. Jeg håper på Froome, i og med at han, så vidt meg bekjent, ikke er tatt for doping. Har i grunn aldri fulgt så nøye med på Vueltaen, så det blir på mange måter et «nytt» og spennende bekjentskap.

Vuelta-manager?
Så er spørsmålet; bør jeg levere lag til Vuelta-manager? @OleKStoltenber oppfordrer til å gi ham kamp om seieren…
Jeg får se om jeg kaster meg inn i kampen…

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

