Ukas tjuvtrening

Treningsuka har vært fraværende, men uka har blitt avsluttet med å gå to turer i løpet av en praktfull helg på fjellet.

I går gikk jeg to og en halv kilometer med fatlen på snei, og i dag tilbakela jeg hele 5 kilometer! På beina hadde jeg Vibram Fivefingers, slik at jeg i hvertfall trener på lat. Det er å anse som tjuvtrening fordi jeg ikke egentlig skal være i aktivitet før om en halv uke. Skulderen holdt seg fint på plass og jeg har nå lite eller ingen smerter så lenge fatlen er på, og gjør jobben sin. På onsdag er det klart for fysioterapi og opptrening av skulderen, og da skal også stingene fjernes. Det er en opptur i seg selv, så blir det litt enklere å dusje.

Jeg har også fått den gledelige meldingen at Tacx-rulla hart ankommet, den blir hentet og montert i morgen. Regner faktisk med å få trent litt utover i uka som kommer. Etterhvert som jeg får kjørt litt på Bushidoen kommer rapport om den også. Nå ser jeg frem mot en aktiv uke med mange oppturer!

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

