Superpositiv fysioterapeut med herlige tilbakemeldinger

Jepp, du leste riktig. Jeg har vært hos «fysio`n» i dag og det er mye som tyder på at de dystre spådommene kirurgen kom med i forhold rekonvalesenstid etter inngrepet i høyre skulder, var «way to» dystre! Nå snakker vi om å kunne kjøre æljhufs i god tid før snøen kommer, og være på ski så snart det er snø på fjellet:) Jeg kunne ikke fått en hyggeligere beskjed! Også jeg som har brukt alle sparepengene på Tacx Bushido! Skulle bestilt en fire-fem par ski istedet!

Spøk til side; alt ser ut til å være veldig bra i skulderen og jeg har fått klarsignal til å gå skigang og jogge litt med fatle. om to uker kan jeg høyst sannsynlig løpe nogenlunde normalt. Håper å være klar til Oslos Bratteste 29. september. Jeg er i hvertfall over meg av lykke akkurat nå:)

Bilde hentet fra Oslo Bratteste på facebook

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Løpskonkurranser, Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

