Monsteruke i tekst og bilder

Gudbrandsdalen sett fra Hafjell

Mange timer i uke 38
Nok en uke er historie og for mitt vedkommende ble det en uke med mye trening, men fremdeles blir veldig mye av den gjennomført i sone 0.5 i beste fall. Det er altså ikke så fantastisk som det virker. Det er likevel et faktum at kroppen, og med den også skulderen, er i soleklar fremgang og det er ikke lenge til treningstimene faltisk er skikkelig trening. Har vært hos fysioterapeut i dag, og fikk klarsignal for løping:) Jeg har jo allerede tjuvstartet litt, med bittelitt jogging innlagt på turene, men nå kan jeg prøve meg på en god gammeldags løpetur i kveld!

Uka så omtrent sånn ut:

Mandag
1) 20 minutter på mølla
2) 1.20 gang, jogg, skigang i Vardåsen + styrke med strikk 0.20

Tirsdag
1) Sykkel til jobb 1.20
2) Sykkel hjem 1.20

Onsdag
1) 20 minutter på mølla
2) 6×4 minutter skigangintervall – Sone 3

Torsdag
Sykkel Lillehammer til Hafjell 1.30, med et innlagt drag på 11 minutter i det jeg trodde var et Stravasegment. Sone 1 og 4
Her er turen på Garmin Connect – Detaljer.

Fredag
Langtur i fjellet gang, jogg, skigang 2.20 – sone 0.5

Lørdag
1) Skigangintervall 6×4 minutter i slalombakken på Hafjell totalt 1.45

Pia og Kalle koser seg med vafler og kakao, mens far kjører intervall:)

2) Rolig sykkel MTB 1.40 Her er turen på Garmin Connect – Detaljer.

Søndag

Gang, jogg, skigang i fjellet 1. 30 sone 0.5

Totalt ble det over 15 timer, noe som må ansees å være anstendig. Bare så synd det er i sone 0.5…

Reinsvann

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Treningsuka og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Monsteruke i tekst og bilder

  1. Marius sier:

    Imponerende mengde «kjedelig» trening. Hva er egentlig målet?

    • Eivind K sier:

      Godt spørsmål! Jeg ble egentlig forespeilet å være tilbake i trening i januar, etter skulderoperasjon. Har av den grunn ikke satt meg noe mål for årets skisesong. Nå som det går over all forventning bør jeg kanskje sette meg noen mål etterhvert.
      Skal se det an litt til, og så utbasunere målsetting i et innlegg:)

Legg igjen en kommentar

