(Lite)Trening uke 39

Lett uke
Antall timer denne uka står i grell kontrast til sist ukes monstermengde. Det er likevel på det rene at utbyttet av denne uka er minst like bra! Nå var jeg nede i beskjedne 8 timer, noe som er mer som en normaluke for undertegnede. Denne uka bød på to hviledager, to intervalløkter, to styrkeøkter og de vanlige, lette øktene på mølla på morgenen. Begge intervalløtkene ble gjennomført på sykkel hvorav den siste var en tildels meget bra treningstur, med 6x Lierbakkene i sone 3 . Dette gikk selvsagt smått, men følelsen er brukbar og jeg er litt på gang…

Krampefri
Jeg begynner faktisk å føle meg ganske så bra, og jeg har sågar vært krampefri i opptil flere uker… Hva det skyldes vites ikke, men for en ukes tid siden begynte jeg med et kosttilskudd jeg ikke har tatt på noen år. Kanskje å tilegge det vel mye betydning å tro at det er det som har gjort utslaget, men at det er bra er jeg ikke i tvil om! Faktisk gir kosttilskuddet en god følelse nesten umiddelbart. Plasebo? Kanskje, men kanskje det virker også…

Klart for ny monsteruke
Denne uka blir preget av mye mengde, men håpet er at det blir med litt kvalitet også. Vi reiser til fjells på torsdag og med en ekstra fridag åpner det seg muligheter for å logge noen ekstra timer. Timer som mangler på kontoen fra i sommer/høst. Nå braker det løs…

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Treningsuka og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

