Uke 40, mye trening uten mål og mening

Mye god trening
Endelig har jeg lagt bak meg en uke med både mye og bra trening. Ikke bare har det blitt over 15 timer i banken, det er faktisk blitt 15 gode timer! Kroppen fungerer bedre og bedre og det har vært et skikkelig gjennombrudd for løping med Fivefingers. Kort og godt er jeg brukbart på gang. Så kan man jo spørre seg hva jeg er på gang til? Jeg har pr idag ikke noen mål for skisesongen, så jeg trener rett og slett fordi jeg liker det så godt! Herlig:)

Uka så omtrent slik ut:

Mandag
1) 40 minutter løp på mølla
2) 40 minutter sykkel på rulle + styrke 30 minutter

Tirsdag
1) 40 minutter løp på mølla
2) Sykkel MTB 1.30 + styrke med strikker 0.15

Onsdag
1) 40 minutter løp på mølle
2) 4×4 på sykkelrulla + styrke 45 minutter

Torsdag
Sykkel MTB Lillehammer – Hafjell 1.30 sone 2

Fredag
Løp i fjellet med Fivefingers 2.55

Lørdag
1) 6×4 minutter skigang/løpsintervall i slalombakken Hafjell
2) Sykkel MTB i fjellet 1.30

Søndag
Rolig langtur løp/gang/skigang 1.45

Om TriKarfjell

Eivind Karfjell er en ung og fremadstormende gutt født i 1970. Bor i Asker, gift og har tre barn. Er en ivrig triathlet, skiløper, løper og sykkelrytter som er svært glad i å trene. Driver også et effektivt digitaltrykkeri, Peak Print AS, i Asker.
Dette innlegget ble publisert i Treningsuka. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

